اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۲۳۴۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با شناسایی ۸۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری و سرپایی به ۳۸ هزار و ۳۱۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به جدیدترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان، اظهار کرد: با شناسایی ۸۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری و سرپایی به ۳۸ هزار و ۳۱۲ نفر رسید.

وی ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند که مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در این استان به ۱۱ هزار و ۳۵۸ بیمار رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: همچنین با شناسایی ۷۷۷ بیمار جدید سرپایی مجموع موارد مثبت سرپایی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۲۶ هزار و ۹۵۴ مورد افزایش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: با فوت هفت بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۶۰۰ نفر رسید.

info corona news 140012003

طاهری بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸۶ مورد بود که ۱۹۵ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۲۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۴۰ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۰۶، بهار ۶۵۸، تویسرکان ۷۴۳، رزن ۴۹۷، درگزین ۲۰۸، فامنین ۲۰۳ و کبودراهنگ ۷۱۶ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۶۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۳۴۲  نفر در نهاوند و چهارهزار و ۲۳۱ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز