رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

حضور مردم در انتخابات زمینه شکست توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم می کند

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۰۸:۴۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۲۵۴۵
حضور مردم در انتخابات زمینه شکست توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم می کند
رئیس ستاد انتخابات استان همدان، گفت: حضور مردم در انتخابات زمینه شکست توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی آزادبخت با اعلام این مطلب، اظهار کرد: هر چند روشنگری یکی از تکالیف تریبون داران و مسئولان است با این وجود مردم به عنوان وظیفه در تمام صحنه های انقلاب حضوری موثر و حماسی داشته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: برخی به جای روشنگری، نادانسته و ناخواسته آب در آسیاب دشمن می ریزند در حالی‌که ما مخالف و منکر نقد و انتقاد نیستیم و براین باوریم که تخریب با نقد متفاوت است.

وی از منتقدان خواست الگوی هدایتگر خود در بحث انتخابات را رهبری فرزانه انقلاب قرار دهند چراکه معظم له ضمن دعوت همه اقشار به حضور پرشمار و گسترده در انتخابات بر اخلاق مداری و رعایت اخلاق در این عرصه نیز تاکید جدی دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان، ادامه داد: هر کس دل در گرو نظام و انقلاب دارد مکلف است در صورت احساس تکلیف و داشتن توانمندی، نامزد انتخابات شود و مردم نیز باید برای انتخاب فرد اصلح در پای صندوق اخذ رای حاضر شوند.

آزادبخت ابراز امیدواری کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات و نمایش اقتدار و مشروعیت نظام، زمینه شکست توطئه های دشمنان انقلاب در عرصه های سیاسی و اقتصادی را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح ترین فرد بستر مناسب برای خدمت رسانی بهتر و تقویت نظام را فراهم می‌کند، گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری مستمر انتخابات به منظور مشارکت و ایفای نقش مردم در تعیین سرنوست خویش و کشور است به نحوی که تمامی ارکان نظام و کشور براساس رای و نظر مردم اداره می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان، افزود: سال ۱۴۰۰ سال بسیار مهم و حساسی در حوزه سیاسی و اقتصادی کشور است و قطعا حضور پرشور مردم در انتخابات، نقش مهمی در شکست و خنثی سازی سیاست های خصمانه استکبار جهانی و توطئه های اقتصادی دشمن دارد.

آزادبخت با بیان اینکه دشمن درصدد ناامید کردن مردم از نظام و حضور نیافتن آنها در صحنه های مختلف است، از عموم مردم خواست تا همانند هشت سال دفاع مقدس که تا آخر ایستاده و دشمن را در رسیدن به اهداف ناکام گذاشتند در عرصه جنگ اقتصادی نیز زمینه شکست و خواری دشمن را فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی حوزه بهار و کبودراهنگ در این استان برگزار می شود، تصریح کرد: مردم مومن و ولایی استان همدان در ۲۸ خرداد همپای دیگر هموطنان خود با حضور پرشور و انقلابی در پای صندوق های رای، دشمن را ناکام و مسیر موفقیت انقلاب را هموار می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز