استاندار همدان:

موج چهارم کرونا بسیار خطرناک تر از قبل است/اجرای دورکاری در ادارات دولتی

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۲۸۴۰
موج چهارم کرونا بسیار خطرناک تر از قبل است/اجرای دورکاری در ادارات دولتی
استاندار همدان با تاکید بر ضرورت اجرای دورکاری اداری توسط دستگاه های دولتی، گفت: موج چهارم کرونا بسیار خطرناک تر از قبل است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد استانی کرونا ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی کادر درمان گفت: متاسفانه ابتلا به ویروس کرونا در موج چهارم افزایشی و آمار ابتلا و فوت در این روزها بیشتر شده است که این نشانه خاص بودن شرایط فعلی است.

وی افزود: عادی انگاری هادر جامعه باعث افزایش ابتلا به کرونا شده است و باید همه ما  شرایط خطرناک فعلی را درک کنیم و حساسیت ها به این خطر بزرگ افزایش دهیم.

استاندار همدان، تصریح کرد: با افرادی که پروتکل ها را رعایت نکنند باید برخورد قضایی صورت گیرد که مصداق این تخلف برگزاری مراسم عروسی و عزا است و به شدت باید برخورد شود.

وی گفت: ۵۶ درصد علت ابتلا ،مراسمات خانوادگی است و باید خانواده ها خطر موج چهارم را پیگیری کنند و از دورهمی ها پرهیز کنند.

شاهرخی با بیان اینکه ادارات استان دورکاری را رعایت کنند و تنها یک سوم کارمندان حضور داشته باشند، گفت: یک سوم کادر اداری آموزش و پرورش حضور داشته باشند اما نیاز به حضور کادر آموزشی در هیچ دوره ای و تحت هیچ شرایطی نیست.

نظر شما