دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان:

۳۶۸۸ نفر برای انتخابات شوراهای روستایی در استان همدان ثبت نام کردند

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۳۱۱۳
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: سه هزار و ۶۸۸ نفر تا پایان ششمین روز ثبت نام از داوطلبان، به عنوان نامزد انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در این استان نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ابوالقاسم الماسی با اعلام این خبر اظهار کرد: روند ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا از هشت صبح ۱۶ فروردین به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

وی اضافه کرد: داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات شوراهای روستایی می‌توانند به چهار روش «استفاده از نرم‌افزار موبایلی و نسخه ویندوز قابل نصب بر رایانه با دریافت از سایت وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و با مراجعه حضوری به بخشداری‌های محل سکونت خود» اقدام کنند.

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات استانداری همدان گفت: در روز نخست نام نویسی، ۳۲۸ نفر برای انتخابات شوراهای روستایی استان همدان ثبت نام کردند که شامل ۶۸ نفر در شهرستان همدان، ۱۰۳ نفر در ملایر، ۱۶ نفر در نهاوند، ۲۶ نفر در کبودراهنگ، ۱۱ نفر در رزن، سه نفر در درگزین، ۱۱ نفر در شهرستان بهار، ۴۹ نفر در اسدآباد، ۹ نفر در تویسرکان و ۳۲ نفر در فامنین می شوند.

به گفته الماسی، همچنین در روز دوم نیز  ۳۶۹ داوطلب ثبت نام کردند که شامل ۷۶ نفر در شهرستان همدان، ۸۴ نفر در ملایر، ۲۵ نفر در نهاوند، ۴۱ نفر در کبودراهنگ، ۲۶ نفر در رزن، چهار نفر در درگزین، ۳۰ نفر در شهرستان بهار، ۴۴ نفر در اسدآباد، ۲۳ نفر در تویسرکان و ۱۶ نفر در فامنین هستند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان ادامه داد: در روز سوم نیز  ۵۰۶ داوطلب شامل ۶۸ نفر در شهرستان همدان، ۱۵۳ نفر در ملایر، ۴۲ نفر در نهاوند، ۶۶ نفر در کبودراهنگ، ۲۴ نفر در رزن، ۱۵ نفر در درگزین، ۱۶ نفر در شهرستان بهار، ۶۳ نفر در اسدآباد، ۴۱ نفر در تویسرکان و ۱۸ نفر در فامنین نام نویسی کردند.

عنوان همدان ملایر نهاوند کبودراهنگ رزن درگزین بهار اسدآباد فامنین فامنین  جمع
۱۶فروردین ۶۸ ۱۰۳ ۱۶ ۲۶ ۱۱ ۳ ۱۱ ۴۹ ۹ ۳۲ ۳۲۸
۱۷فروردین ۷۶ ۸۴ ۲۵ ۴۱ ۲۶ ۴ ۳۰ ۴۴ ۲۳ ۱۶ ۳۶۹
۱۸فروردین ۶۸ ۱۵۳ ۴۲ ۶۶ ۲۴ ۱۵ ۱۶ ۶۳ ۴۱ ۱۸ ۵۰۶
۱۹فروردین ۱۱۸ ۱۸۰ ۱۲۴ ۱۱۴ ۵۱ ۳۱ ۴۳ ۶۹ ۹۶ ۴۴ ۸۷۰
۲۰فروردین ۶۶ ۱۰۹ ۱۳۱ ۱۰۸ ۲۵ ۴۱ ۳۲ ۲۳ ۱۳ ۲۳ ۵۷۱
۲۱فروردین ۱۰۳ ۱۶۶ ۱۲۸ ۱۷۴ ۷۴ ۳۵ ۷۸ ۱۰۵ ۱۱۷ ۶۴ ۱۰۴۴
جمع ۴۹۹ ۷۹۵ ۴۶۶ ۵۲۹ ۲۱۱ ۱۲۹ ۲۱۰ ۳۵۳ ۲۹۹ ۱۹۷ ۳۶۸۸

الماسی افزود: همچنین در چهارمین روز از ثبت نام ۸۷۰ داوطلب شامل ۱۱۸ نفر در شهرستان همدان، ۱۸۰ نفر در ملایر، ۱۲۴ نفر در نهاوند، ۱۱۴ نفر در کبودراهنگ، ۵۱ نفر در رزن، ۳۱ نفر در درگزین، ۴۳ نفر در شهرستان بهار، ۶۹ نفر در اسدآباد، ۹۶ نفر در تویسرکان و ۴۴ نفر در فامنین نام نویسی کردند.

وی اضافه کرد: پنجمین روز ثبت نام شواری اسلامی روستا، ۶۶ نفر در شهرستان همدان، ۱۰۹ نفر در ملایر، ۱۳۱ نفر در نهاوند، ۱۰۸ نفر در کبودراهنگ، ۲۵ نفر در رزن، ۴۱ نفر در درگزین، ۳۲ نفر در شهرستان بهار، ۲۳ نفر در اسدآباد، ۱۳ نفر در تویسرکان و ۲۳ نفر در فامنین نام نویسی کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان ادامه داد: همچنین ۲۱ فروردین امسال و همزمان با  ششمین روز از ثبت نام، یک هزار و ۴۴ نفر شامل ۱۰۳ نفر در شهرستان همدان، ۱۶۶ نفر در ملایر، ۱۲۸ نفر در نهاوند، ۱۷۴ نفر در کبودراهنگ، ۷۴ نفر در رزن، ۳۵ نفر در درگزین، ۷۸ نفر در شهرستان بهار، ۱۰۵ نفر در اسدآباد، ۱۱۷ نفر در تویسرکان و ۶۴ نفر در فامنین نام نویسی کردند.

الماسی افزود: در مجموع و تا پایان روز ششم ثبت نام، سه هزار و ۶۸۸ داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاها در استان همدان نام نویسی کرده اند که ۱۰۸ نفر آنها زن هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز