سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان خبر داد:

کاهش ۷ درصدی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی طی سال گذشته در همدان

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۳۱۲۱
کاهش ۷ درصدی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی طی سال گذشته در همدان
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با بیان اینکه مجموع تماس های دریافتی سامانه ۱۲۵ در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸، هفت درصد کاهش یافته است از شهروندان همدانی برای رعایت مسایل ایمنی که منجر به کاهش حوادث شده قدردانی کرد.

یه گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید صادق پورسینا با اعلام این خبر، افزود: شهروندان همدانی در سال گذشته ۱۵۵ هزار و ۸۴۴ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند که از این تعداد تماس، سه هزار و ۱۸۰ مورد منجر به عملیات شده است.

وی اعلام کرد: از مجموع تماس های برقرار شده درسال گذشته با سامانه ۱۲۵ شهر همدان، هزار و ۸۶۵ مورد عملیات اطفای حریق، هزار و ۲۵۶ مورد عملیات امداد نجات، ۵۹ مورد احتیاط حریق، ۱۸ هزار و ۱۵۶ تماس اشتباه، هشت هزار و ۳۴ تماس برای دریافت مشاوره و راهنمایی، ۱۷ مورد اعلام حریق کذب و ۱۲۶ هزار و ۴۵۷ مورد مزاحمت بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از نجات ۸۳۷ نفر، مصدومیت ۱۳۶ نفر و فوت ۱۷ نفر در حوادث سال ۱۳۹۹ خبر داد و ادامه داد: آمار نجات یافتگان نسبت به سال ۱۳۹۸ ۳۳ درصد، مصدومان ۳۴ درصد و فوتی های حوادث مختلف ۲۶ درصد کاهش داشته است.

پورسینا با اشاره به صدور هزار و ۲۰۵ دستورالعمل و ۵۵۱ طرح ایمنی ساختمان در سال ۱۳۹۹ خاطرنشان کرد: این آمار نسبت به سال ۱۳۹۸ به ترتیب ۲۲ و ۲۶ درصد افزایش یافته است که این موارد یکی از شاخصه های ایجاد ایمنی بیشتر است.

وی ادامه داد: به مدد فرهنگ غنی شهروندان همدان و مساعدت با خادمان در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان، شاهد کاهش ۱۵ درصدی عملیات ها و حوادث در سال ۱۳۹۹ بودیم که دلیل این موضوع همکاری شهروندان در رعایت نکات ایمنی و تداوم اقدامات آموزشی و پیشگیرانه سازمان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز