در شهرستان ملایر؛

پسر جان پدر را گرفت

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۶۳۱۲۹
پسر جان پدر را گرفت
دادستان عمومی و انقلاب ملایر، گفت: شامگاه جمعه گذشته در یک مراسم عروسی در یکی از محله‌های ملایر، پسری در حین آماده کردن اسلحه برای شلیک هوایی، پدر خود را مورد اصابت گلوله قرار داد و به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مسلک سلگی در این باره اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های ملایر، ماموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: گزارش ماموران انتظامی حاکی از آن است که مقتول در مراسم عروسی، توسط پسرش که قصد مسلح کردن اسلحه شکاری خود را داشته، مورد اصابت قرار می‌گیرد و تا رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر بیان کرد: این پرونده در مراحل اولیه و در حال بررسی است و هنوز توسط کارشناسان در حال تکمیل است.

سلگی با بیان اینکه نظرهای کارشناسان و بررسی‌های تکمیلی در چند روز آینده کامل می‌شود ادامه داد: طبق نظرات اولیه ضارب قصد آماده کردن اسلحه شکاری خود را داشته که شلیک رخ می‌دهد و پدر ۶۷ ساله خود را به ضرب گلوله می‌کشد.

وی خواستار رعایت قانون از سوی مردم به ویژه در مراسم‌های عروسی شد و گفت: بدون شک در این حادثه قانون اعمال نشده است و چنانچه مردم قانون را رعایت کنند، هیچ‌گاه دچار مشکل نخواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز