کارگردان مستند سید جواد:

مستند «سید جواد» ساخته شد/ نگاهی به زندگی مبارزی انقلابی

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۲:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۳۱۴۶
مستند «سید جواد» ساخته شد/ نگاهی به زندگی مبارزی انقلابی
کارگردان مستند «سید جواد» گفت: مستند «سید جواد حجازی» مرد انقلابی و مبارز همدانی ساخته و تدوین نهایی شد.

علی آقامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از همدان با بیان اینکه حاج سید جواد حجازی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب استان همدان است اظهار کرد: مستند ۳۰ دقیقه‌ای پرتره «سید جواد» به شخصیت برجسته انقلابی و مردمی «سید جواد حجازی» و خدمات ارزنده وی می‌‌پردازد که ساخت آن بیش از سه سال زمان برده است.

وی با بیان اینکه مستند «سید جواد» به سه مقطع زمانی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی این مبارز انقلابی پرداخته است افزود: مبارزات انقلابی و تبعید سید جواد به خراسان و آشنایی وی با مقام معظم رهبری، پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، تقدیم دو شهید سرافراز و خدمات اجتماعی متعدد این شخصیت برجسته در دوران سازندگی، موضوعات پرداخته شده در این مستند است.

کارگردان مستند «سید جواد» با اشاره به اینکه سید جواد حجازی پدر دو شهید است تصریح کرد: احداث دارالایتام مهدیه، اقدام برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی استان، احداث نخستین MRI در غرب کشور با هدف کاهش مشکلات بیماران و عدم مراجعه آن‌ها به پایتخت، فعالیت‌‌های کشاورزی و دامداری جهت رونق اقتصادی استان و سایر فعالیت‌های خیرخواهانه از جمله فعالیت‌های سید جواد حجازی در این مستند است.

وی یادآور شد: این مستند با نظر خانواده سید جواد حجازی مراحل تدوین پایانی خود را طی کرده است و پس از رایزنی‌ از شبکه‌های کشوری پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز