فرماندار همدان:

تعداد پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های همدان بالا است

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۶۳۲۹۹
تعداد پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های همدان بالا است
فرماندار همدان با تاکید بر اینکه وضعیت شهرستان همدان در ارتباط با کرونا اصلا خوب نیست گفت: مراجعه و پذیرش در بیمارستان‌ها همچنان بالا است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمدعلی محمدی با تاکید بر اینکه وضعیت کرونا در شهرستان خوب نیست اظهار کرد: در حال حاضر تعداد مراجعات به بیمارستان‌ها بالاست و این نشان موضوع از موج شدید کرونا در همدان دارد.

وی با ابراز تاسف از اینکه عدم رعایت پروتکل‌‌ها موجب بروز موج جدید کرونا شد گفت: موج چهارم حاصل بی‌تفاوتی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای نخست سال است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه انصافاً کسبه همکاری خوبی با مصوبات ستاد کرونا داشتند گفت: در حال حاضر در شهرستان‌ همدان بیش از ۹۰ درصد پروتکل‌ها رعایت می‌شوداما همان ۱۰ درصد عدم توجه هم باعث انتقال بیماری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ تیم بازرسی در سطح شهر فعال بوده و تذکر می‌دهند خاطرنشان کرد: برای کنترل وضعیت کنونی همه مردم باید پای کار باشند زیرا تنها رعایت یک عده کارساز نیست.

محمدی با تاکید بر اینکه برخی هنوز ماسک زدن را هم جدی نگرفته‌اند گفت: از مردم خواهش می‌کنیم تا با همراهی و هم‌افزایی برای خاموش کردن موج چهارم کرونا کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز