رئیس منابع طبیعی نهاوند:

۲۰۰ پرونده تجاوز به منابع طبیعی در شهرستان نهاوند تشکیل شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۸:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۶۶۲۴
۲۰۰ پرونده تجاوز به منابع طبیعی در شهرستان نهاوند تشکیل شد
رئیس منابع طبیعی نهاوند، گفت: ۲۰۰ پرونده تجاوز به منابع طبیعی در شهرستان نهاوند طی سال گذشته تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسن غیاثوند اظهار کرد: در این پروژه حدود ۵۰۰ عدد سازه بتنی و چندین تابلوی حفاظتی در مرز بین اراضی ملی و اراضی کشاورزی نصب شد تا آنها را از یکدیگر جدا کند.

وی با بیان اینکه اعتبارات این طرح از محل صندوق توسعه سال ۹۹ تأمین‌ شده است، بیان کرد: این کار به مشخص کردن مرز اراضی ملی در طبیعت و همچنین حفاظت و حمایت از عرصه‌های منابع طبیعی منجر خواهد شد.

رئیس منابع طبیعی نهاوند به مزایای این طرح اشاره کرد و افزود: مشخص شدن حد و مرز اراضی ملی با اراضی کشاورزی و مستثنیات، باعث جلوگیری از تصرفات غیر مجاز به عرصه های منابع طبیعی، تسریع در پاسخگویی به استعلام ها، کاهش تخلفات و تشکیل پرونده های تخلف و تسریع در اجرای مأموریت های محوله به یگان حفاظت منابع طبیعی می‌شود.

غیاثوند افزود: در شهرستان نهاوند ۹۵ هزار هکتار عرصه های منابع طبیعی قرار دارد که کار نقشه‌برداری بیش از ۹۰ درصد آنها از سوی کارشناسان مربوطه انجام شده است.

رئیس منابع طبیعی نهاوند در پایان گفت: با توجه به اینکه در اراضی ملی بعضا تخلفاتی مانند تصرف غیر مجاز اراضی ملی صورت می‌گیرد لذا در سال گذشته بیش از ۲۰۰ پرونده راجع به تخلفات در مراجع قضایی تشکیل شده که تعدادی نیز مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز