معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان تاکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت و توان درمانی ارتش برای مهار ویروس کرونا

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۷۰۷۶
ضرورت استفاده از ظرفیت و توان درمانی ارتش برای مهار ویروس کرونا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان بر ضرورت استفاده از ظرفیت و توان درمانی ارتش برای مهار ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی آزادبخت با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، در جمع خبرنگاران افزود: امام راحل با ابتکاری بی نظیر ارتش را که دارای ذات سالم و پاکی بود به صفوف مردم جذب کردند و همین امر موجب خدمات ارزنده و ایثار، رشادت و ازخودگذشتگی ارتشیان دلاور در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار داشت: غیورمردان ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و چشمگیری در همراهی و همکاری با مردم داشتند و این درحالی بود که برخی با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی با طراحی توطئه هایی درصدد انحلال ارتش بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: امام خمینی(ره) با قدرت رهبری و تفکر و اندیشه نافذ و همه جانبه ای که داشتند این توطئه ها را خنثی کرده و ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.

آزادبخت اظهار داشت: ایشان محورهای برای ارتش مکتبی در نظر گرفته و اعلام کردند که نمونه آن ضرورت پیوستن ارتش به مردم و اعلام وفاداری به نظام و انقلاب بود که با استقبال گسترده مردم برای پذیرش ارتشیان در صفوف انقلابیون مواجه شد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده که نماد عینی ارتش مکتبی و انقلابی ایران «سپهبد شهید صیاد شیرازی» است که یاد و نام این شهید بزرگوار به عنوان نماد و عصاره ارتش انقلابی، مکتبی و مردمی در اذهان ملت ثبت و ضبط شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در ادامه صحبت های خود با اشاره به موج چهارم شیوه ویروس کرونا، اظهار داشت: با توجه به افزایش شمار بیماران بستری در بیمارستان ها و ضرورت هم افزایی برای خدمت رسانی بهینه به بیماران و همچنین کمک به مجموعه درمانی علوم پزشکی، ظرفیت بیمارستان های ارتش در سطح استان برای خدمت رسانی به بیماران و همچنین افزایش ظرفیت درمانی استان برای کنترل موج چهارم اپیدمی کرونا، بکار گرفته شده است.

آزادبخت با بیان اینکه در حال حاضر نیازی به راه اندازی بیمارستان صحرایی در استان نداریم، از شهروندان خوست با رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن پیشگیری از ابتلای خود و خانواده به ویروس کرونا، کادر درمان استان را برای خدمت رسانی بهتر به بیماران و همچنین کنترل این بیماری کمک کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش امار مبتلایان در استان همدان، ۲ هفته سخت را پیش رو داریم و طبق آخرین آمارها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که این آمار نشانه شدت و سرعت انتقال ویروس در موج چهارم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: شمار بیماران بستری استان همدان که در روزهای آخرین سال گذشته به حدود هفت نفر کاهش یافته بود، اینک به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده و تنها راه کاهش این آمار و مدیریت ویروس، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همراهی مردم و تلاش بیش از پیش مسوولان است. 

 

نظر شما