فرماندار ویژه ملایر:

ظرفیت تخت های بیمارستانی ملایر برای پذیرش بیماران کرونایی به اتمام رسیده است

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۷۱۷۴
ظرفیت تخت های بیمارستانی ملایر برای پذیرش بیماران کرونایی به اتمام رسیده است
فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به افزایش صعودی موارد مثبت و بستری کرونا در این شهرستان، ظرفیت سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و تامین اجتماعی دکتر غرضی کاملا پر شده و نگران تداوم روند افزایشی تعداد مبتلایان و بیماران بستری در این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، قدرت الله ولدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: تکمیل ۱۰۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی ملایر زنگ هشدار است که باید شهروندان ملایری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دقیق محدودیت‌های کرونایی دقت نظر و حساسیت بالایی داشته باشند.

وی افزود: با وجود تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی ملایر، کمبود امکانات و تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان و به‌ویژه دستگاه‌های اکسیژن‌ساز در مراکز درمانی شهرستان نداریم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، تصریح کرد: در شرایط خطرناک و سختی که امروز از نظر شیوع ویروس کرونا در پیک چهارم قرار گرفته‌ایم، نیاز به همراهی بیشتر مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک داریم.

ولدی با تاکید بر اینکه ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در مبادی ورودی و خروجی شهر و ممنوعیت تردد شبانه همچنان در شهرستان ملایر اعمال می شود، اظهار داشت: ورود خودروهای با پلاک غیربومی و خروج خودروهای بومی «از و به» شهرهای قرمز همچون ملایر ممنوع است و ورودی‌های این شهر در کنترل و نظارت پلیس است.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همچنان در اولویت مقابله با کرونا تا انجام واکسیناسیون عمومی دانست و گفت: مجوزهای ترددی که باید صادر شود، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود و طبق ضرورت صادر می‌شود.

معاون استاندار همدان با اشاره به ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار، بیان کرد: مشاغل گروه یک که مجاز به فعالیت هستند، به صورت روزانه توسط بازرسان ستاد مقابله با کرونا و ستاد صیانت از حقوق شهروندی مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

ولدی ادامه داد: تاکنون یک ‌هزار و ۱۰۰ دز واکسن به این شهرستان اختصاص داده شده که بر اساس اولویت و دستورالعمل‌های مرتبط، حدود ۵۵۰ نفر از اقشار مختلف و در معرض خطر این واکسن را دریافت کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز