مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور:

حرکت رو به پیشرفت کشتی همدان مشهود است

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۷۱۸۱
حرکت رو به پیشرفت کشتی همدان مشهود است
مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور با بیان اینکه نتایج اخیر کشتی همدان در انتخابی تیم‎ ملی بسیار خوب بود، حرکت رو به رشد کشتی استان را به فال نیک گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، جلال لطیفی با اشاره به حضور موفق کشتی نوجوانان و جوانان استان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: در کشتی نوجوانان دو مدال برنز گرفتیم که می‎توانستیم با دقت بیشتری آنها را طلایی کنیم اما با اشتباه فردی به مقام سومی رسیدیم.

وی ادامه داد: در رده جوانان نیز به دو مدال دیگر دست پیدا کردیم که می‎توانستیم با دقت بیشتری آنها را افزایش دهیم و چه بسا در اعتراض دیسکالیفه نمی‎شدیم، تعداد مدال‎های خود را نیز افزایش می‎دادیم.

مربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان این کشتی‎گیران را سرمایه‌های ورزش استان دانست و گفت: همین نوجوانان و جوانانی که در مسابقات انتخابی تیم ملی خوش درخشیدند، آینده‌داران کشتی همدان و چکیده‎ای از خانواده بزرگ کشتی استان هستند.

وی بیان کرد: خوشبختانه شرایط کشتی استان همدان به سمتی رفته که می‌‎توان امید بسیار زیادی داشت در دهه پیش رو، عقب ماندگی را جبران کرده و دوباره به روزهای خوب دهه ۷۰ و ۸۰ برگردیم.

لطیفی افزود: خوشبختانه بعد از آمدن حمیدرضا یاری در رأس کشتی استان همدان بسیار روند بهتری را شاهد هستیم و انصافاً تحول خوبی در این ورزش ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: اگر از حق نگذریم، «یاری» با تمام توان خود را به دنبال برطرف کردن مشکلات کشتی است و امروز بعد از دوسال، عملکرد بسیار قابل قبولی داشته و جا دارد از زحمات خالصانه اش تقدیر کنیم.

این مربی سازنده استان خاطرنشان کرد: کشتی همدان برابر پیشرفت نیازمند همدلی است و و باید همه جامعه کشتی استان و حتی مربیان سازنده و قهرمانان با اتحاد دست به دست هم دهیم تا کشتی همدان را به روزهای خوبش بازگردانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز