اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۷۵۹۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت ۱۸ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و ۷۴۷ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به جدیدترین آمار شیوع ویروس کرونا در استان همدان، اظهار کرد: با فوت ۱۸ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و ۷۴۷ نفر رسیده است.

وی گفت: همچنین تعداد موارد مثبت در بخش سرپایی و بستری استان در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۴ مورد گزارش شده که با احتساب این رقم از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون ۴۶ هزار و ۹۷۴ نفر در استان همدان به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۳ هزار و ۴۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۳ هزار و ۳۴۷ مورد افزایش یافته است.

info corona news 1400013003

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۵۲ مورد بود که ۲۶۸ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۲ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۹۷ ، بهار ۷۱۷، تویسرکان ۸۳۶، رزن ۵۵۹، درگزین ۲۲۰، فامنین ۲۲۹ و کبودراهنگ ۸۱۴ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۳۶۸ نفر در ملایر، یک هزار و ۶۸۴ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۷۸۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز