رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

نهاوند همچنان در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد/ عدم مشاهده روند بهبودی

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۷:۵۷:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۸۲۳۸
نهاوند همچنان در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد/ عدم مشاهده روند بهبودی
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه روند بهبودی کرونا در نهاوند نسبت به هفته های گذشته مشاهده نمی شود، گفت: نهاوند همچنان در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سیامک دانشور با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط موجود کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی نداریم و کادر درمان با فداکاری و تلاش بصورت شبانه روزی آماده خدمت به بیماران کرونایی است.

وی ادامه داد: ۸ بخش در دو بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و بیماران کرونایی که شرایط خوبی ندارند در دو بیمارستان نهاوند بستری می شوند و اگر بعد از چند روز شرایط آنها رو به بهبودباشد، آنها را مرخص می کنیم و در صورت نیاز به داروهایی که در بیمارستان برای درمان آنها تجویز شده است می توانند بصورت روزانه به عنوان بیمار سرپایی به بخش کلینیک تنفسی بیمارستان مراجعه و پس از معاینه توسط پزشک متخصص داروی مورد نیاز خود را به عنوان بیمار بستری موقت تحویل بگیرند.

دانشور در ادامه از مردم خواست شرایط بحرانی نهاوند را باور کنند و همچنان از تجمع، شب نشینی، میهمانی و حضور بی مورد در خیابان ها خودداری کنند و پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک را بصورت جدی رعایت کنند.

 وی افزود: کادر درمان تمام قد با فداکاری، تلاش و از خود گذشتگی برای حفظ جان و سلامتی مردم در خط مقدم مبارزه با این بیماری مرگبار با تمام ظرفیت و امکانات موجود قرار دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: مردم به محض دیدن وجود علائم اولیه بیماری به پزشک مراجعه کنند و در صورت داشتن تنگی نفس حتما به بیمارستان ها مراجعه کنند.

وی افزود: اگر مردم در همان روزهای اولیه مشاهد علائم این بیماری به پزشک مراجعه کنند می توانند از مرحله دوم که مراجعه به  بیمارستان و بستری شدن است جلوگیری کنند.

دانشور به مردم هشدار داد از هر گونه خود درمانی خودداری کنند و به توصیه افراد غیر از پزشک برای درمان کرونا گوش ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز