آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۸۶۰۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا 1 اردیبهشت ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه گفت: همچنین تعداد موارد مثبت در بخش سرپایی و بستری استان در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹۵ مورد گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۳ هزار و ۴۷۰ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۴ هزار و ۱۹۲ مورد افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۴۲ مورد بود که ۲۶۵ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۲۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۷۱ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۵۲۴، بهار ۷۳۶، تویسرکان ۸۴۴، رزن ۵۹۲، درگزین ۲۲۵، فامنین ۲۴۶ و کبودراهنگ ۸۳۹ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۴۳۸ نفر در ملایر، یک هزار و ۷۳۷ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۹۴۵ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

همه شهرستان های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز