اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۹۸۵۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: با فوت ۱۷ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته شمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۸۲۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، اظهار کرد: با فوت ۱۷ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته شمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۸۲۸ نفر رسید.

وی گفت: تعداد موارد مثبت در بخش سرپایی و بستری استان در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۹ مورد گزارش شده است.

طاهری افزود: با احتساب این آمار هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۴ هزار و ۳۰ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۵ هزار و ۳۱۴ بیمار افزایش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۱۶ مورد بود که ۲۷۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

info corona news 1400020403

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۵ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۵۵۹، بهار ۷۶۶، تویسرکان ۸۷۰، رزن ۶۱۴، درگزین ۲۲۹، فامنین ۲۶۶ و کبودراهنگ ۸۷۴ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۵۴۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۸۲۹ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۱۲۹ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز