مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:

ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی همدان

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۹۹۵۸
ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی همدان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، احمدرضا احسانی از ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی به میزبانی این استان خبر داد و گفت: موضوع این پویش تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی است.

وی گفت: این آثار در سه بخش متن (مقاله، قطعه ادبی، شعر، داستان)، تصویر (عکس، پوستر، اینفوگرافی) ویدئو (فیلم کوتاه، پویانمایی، موشن‌گرافی) با موضوع ظرفیت شادی و نشاط مثبت به دبیرخانه رسیده است. 

وی با تاکید بر اینکه آثار تولید شده با هشتگ‌های #ایرانی_شاداب  و #ایرانی_امیدوار در فضای مجازی منتشر شده است افزود: با تصمیم شورای برگزاری پویش، بخش نقاشی کودکان با موضوع شادی و نوروز، فیلم وعکس آداب و رسوم نوروز، عکس و فیلم از بازی ها و غذاها و شیرینی های محلی، آداب وسنن اقوام در نوروز و فصل بهار به محورهای این پویش اضافه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: داوری آثار در بخش‌های مختلف آغاز شده و تا ۱۰ روز آینده نتایج مشخص خواهد شد.

وی افزود: آئین اختتامیه این پویش ۲۵ اردیبهشت ماه همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز