مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

احداث اِلِمان در مجموعه ورزشی شهدای قدس همدان پیگیری می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۷۰۵۴۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: احداث اِلِمان در مجموعه ورزشی شهدای قدس همدان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه، فرمانده ارشد آجا و مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه دغدغه همه ما ادای دین به شهدا گران‌قدر و نظام و انقلاب است، گفت: امروز باید برای انجام شدن کارها یک ساختار درست تعریف شود تا بتوانیم به اهداف ترسیم شده برسیم.

وی با بیان اینکه شاید در برخی موارد کوتاهی‌هایی به سبب شرایط موجود صورت‌گرفته که باید به حداقل برسد، گفت: استادیوم شهدای قدس همدان تنها مجموعه ورزشی است که دارای غنای فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت است چراکه عزیزان بسیاری در جریان بمباران جنگنده‌های رژیم بعث عراق در این محل به شهادت رسیده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه پیگیری لازم برای احداث المان این شهدای گران‌قدر باید توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل ورزش و جوانان به‌صورت مشارکتی انجام شود، گفت: استان همدان دارای مفاخر ارزشمندی است که متأسفانه ما از شناخت آن‌ها محرومیم، یکی از این مفاخر شهید گران‌قدر حاج علی چیت‌سازیان بود که رهبری معظم انقلاب اسلامی ایشان را به‌عنوان یک الگو معرفی کردند لذا ما نیز باید به پیروی از ایشان نسبت به شناخت و معرفت هرچه بیشتر نسبت به شهدا قدم برداریم.

وی ادامه داد: امروز علی‌رغم مشکلات در جامعه جوانان و نوجوانان فراوانی داریم الگو هستند اما برای کشف این استعدادها و الگوها به دلیل برخی مشغله‌های ساختگی غافل شده‌ایم.

سیفی با بیان اینکه در حوزه ایثار و شهادت حاج میرزامحمد سلگی دیگر عزیزی بود که علی‌رغم اینکه از ناحیه پا مجروح شده بود اما همچنان با غیرت تمام به‌پای انقلاب ایستاده بود، گفت: روحیه استکبارستیزی؛ شهادت‌طلبی و ایثار حاج میرزا باید برای جوانان به‌عنوان یک الگو تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه اگر فرزندان ما الگویی مناسب برای هویت‌یابی نداشته باشند به سمت‌وسوی دشمنان فرهنگ و عقیده کشیده می‌شوند، گفت: شهدا همچون روز روشن عیان هستند لذا ما باید به‌وسیله ایشان راه خود را پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید باید از پدران و مادران و همسران شهدا آثاری فاخر تهیه شود، گفت: استفاده از کارگروه‌های علمی در حوزه ایثار و شهادت باید در دستور کار باشد.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بر مشارکت و مشور توجه ویژه‌ای دارند لذا ما نیز باید به تاسی از ایشان این روحیه را در جامعه ترویج دهیم، گفت: با تمام توان در حوزه ورزش و جوانان آماده خدمت در راستای اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

سیفی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد اقدامات فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در حوزه ایثار و شهادت شامل چاپ کتاب، برگزاری مسابقات، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار شهدا و غیره بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز