نماینده ولی‌فقیه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد:

فعالیت ۲۵۸ تشکل مردم‌نهاد استان همدان در حوزه دفاع مقدس

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۰۵۵۳
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از فعالیت 258 تشکل مردم‌نهاد استان همدان در حوزه دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت‌الاسلام سید محمدتقی حسینی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، با تأکید بر اینکه خانواده معظم شهدا سرمایه‌های معنوی کشور و انقلاب هستند و همواره برای همگان قابل‌احترام بوده و هستند، گفت: یکی از وظایف ما به‌عنوان متولیان فرهنگ ایثار و شهادت دیدار و دلجویی و تکریم این عزیزان است.

وی با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌عنوان گنجینه‌هایی ارزشمند در اختیار ماست تا بتوانیم آن را به‌درستی در اختیار جوانان و نسل آینده بگذاریم، گفت: امروز ماندگار شدن ارزش‌ها در جامعه نیازمند مردمی‌شدن است چراکه ارزش‌ها به‌واسطه گستردگی آنها در سیستم‌ها نمی‌گنجند.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵۸ تشکل مردم‌نهاد در سطح استان همدان در حوزه دفاع مقدس فعالیت دارند که بخشی از این سازمان‌های مردم‌نهاد بر اساس مجوز فعالیت وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از این ظرفیت در اداره کل ورزش و جوانان بتوانیم بخش قابل‌توجهی از تشکل‌های فعال استان در این زمینه را سازماندهی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز