فرماندار ویژه ملایر:

اعمال ۱۲ هزار فقره جریمه برای ناقضان منع تردد در شهرستان ملایر

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۰۶۶۴
اعمال ۱۲ هزار فقره جریمه برای  ناقضان منع تردد در شهرستان ملایر
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر از اعمال 12 هزار فقره جریمه برای ناقضان منع تردد در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، قدرت الله ولدی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در شهرستان ملایر اظهار داشت: بدون شک همراهی عموم مردم و مسوولان در اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مانع از اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌تر خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم، اصناف، کسبه و بازاریان ملایر در اجرای محدودیت‌های کرونا و همراهی با ستاد مقابله با کرونا افزود: این همراهی موجب شد آمار بستری بیماران کرونایی در این شهرستان از ۳۵۰ نفر در هفته گذشته به ۲۵۰ نفر در حال حاضر برسد.

فرماندار ویژه ملایر خواستار تداوم همراهی مردم برای تغییر رنگ قرمز کرونا و رسیدن به شرایط ثبات شد و بیان کرد: از زمان اعمال محدودیت‌های جدید کرونا و قرار گرفتن ملایر در وضعیت قرمز، تیم‌های نظارت و بازرسی فعالیت‌ها و بازدیدهای خود را از اصناف، اماکن و ادارات تشدید کرده‌اند که در این راستا تلاش شبانه‌روزی چهار مجموعه بازرسی قرارگاه زیستی، ستاد صیانت از حقوق شهروندی، اصناف و بازار و اماکن نیروی انتظامی نتیجه‌بخش بود.

ولدی ادامه داد: با توجه به اعمال محدودیت‌های تردد، بیش از ۱۲ هزار فقره جریمه در این شهرستان اعمال شد که نشان از تلاش مجدانه پلیس و برخورد قاطعانه آنها با متخلفان و افراد بی‌توجه به محدودیت‌های تردد و حسن نظارت پلیس بر اعمال این محدودیت‌ها است و کنترل ورودی و خروجی شهر توسط پلیس تشدید می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان و مرکز بهداشت در طرح شهید سلیمانی و فعالیت مراکز ۱۶ ساعته در کاهش ورودی بیمارستان‌ها، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا ۲ دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر و خریداری و نصب و ۸۰ تخت به ظرفیت تخت‌های آن اضافه شد که در این مدت به اندازه یک بیمارستان کامل توانستیم تجهیزات برای حوزه بهداشت و درمان ملایر بگیریم.

معاون استاندار همدان افزود: با همراهی مردم، اصناف و تلاش مجموعه ستاد مقابله با کرونا و مجموعه کادر درمان، از یکصد مورد مثبت کرونا در روز به ۵۰ مورد رسیده‌ایم که از این تعداد طی یک شبانه‌روز گذشته ۴۵ نفر به صورت سرپایی درمان و پنج نفر بستری شدند.

ولدی خطاب به شهروندان ملایری تاکید کرد: این روند بدان معنی نیست که شرایط بهبود یافته و کرونا تمام شده، بلکه ما همچنان در شرایط بحرانی و خطرناک هستیم و مردم باید بدانند که عادی‌انگاری کرونا باعث ایجاد فاجعه خواهد شد.

وی ادامه داد: برخورد ما با واحدهای صنفی متخلف مشمول گروه یک و مشاغل گروه های ۲، سه و چهار جدی است و در صورت تخلف واحدهای صنفی متخلف به مدت یک‌ماه پلمب خواهند شد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: طبق تاکید استاندار همدان امور مالیاتی از کسبه‌ای که در زمان اعمال محدودیت‌ها مشمول تعطیلی شده‌اند، نباید مالیات بر درآمد بگیرد.

ولدی با تاکید بر اینکه کارمندانی که دورکار هستند، باید الزامات و پروتکل‌های بهداشتی و ماندن در خانه را رعایت کنند، بیان کرد: ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی شهر و همچنین نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان عمومی تشدید شود.

وی تاکید کرد: با برگزاری هرگونه مراسم و تجمع‌ها و همچنین افراد بی‌توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بی‌توجه به قرنطینه خانگی در زمان ابتلا به کرونا، برخورد جدی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز