مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:

برنامه ای برای گازرسانی به باغات دره گنجنامه نداریم

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۰۸۲۱
برنامه ای برای گازرسانی به باغات دره گنجنامه نداریم
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، گفت: برنامه ای برای گاز رسانی به باغات دره گنجنامه نداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عبدالله فیاض با تأکید بر اینکه گازکشی به گنجنامه در کنار حریم جاده بوده و آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کند، گفت: شرکت گاز براساس درخواست مجتمع تفریحی توریستی گنجنامه و مجتمع رفاهی فرهنگیان و با مجوز از راه وشهرسازی اقدام به گازرسانی به گنجنامه کرده است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی و مجتمع گردشگری گنجنامه مجوزهای لازم را اخذ کرده‌‍‌اند، افزود: میراث فرهنگی ۲۹۰ میلیون تومان هزینه گازرسانی را به شرکت گاز پرداخت کرده و مجتمع گردشگری گنجنامه نیز هزینه انشعاب را پرداخت کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در ارتباط با ضرورت رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی در طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ تولیدی، خدماتی و عمرانی تصریح کرد: در این زمینه شرکت گاز برای خطوط انتقال گاز با فشار ۱۰۵۰psl که اصطلاحاً خطوط فشار قوی نامیده می‌شود، مطالعات زیست محیطی را انجام می‌دهد.

وی  درباره وجود این شاعبه که ممکن است این گازرسانی به منطقه گردشگری گنجنامه سبب متوقع شدن مالکان باغ‌های شخصی در زمینه گازکشی به باغات شود، خاطرنشان کرد: شرکت گاز براساس مجوز اقدام به گازرسانی به گنجنامه کرده و فعلاً برنامه‌ای برای گازرسانی به باغات شخصی ندارد ضمن اینکه مراکز شخصی نیز باید مجوز داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز