خواننده همدانی:

هنرمندان استان همدان حامی ندارند/ ۴ اثر آماده انتشار در صورت جذب اسپانسر

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۱۰۹۰
هنرمندان استان همدان حامی ندارند/ ۴ اثر آماده انتشار در صورت جذب اسپانسر
میثم قربانی خواننده جوان همدان با بیان اینکه متاسفانه هنرمندان استان همدان حامی ندارند، گفت: در صورت جذب اسپانسر 4 اثر آماده انتشار با شعر و ترانه حرفه ای داریم.

میثم قربانی خواننده 34 ساله اهل همدان در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان با اشاره به اینکه از سال 92 فعالیت خود در حوزه موسیقی را آغاز کردم، گفت: در حال حاضر نزدیک به 8 سال است که کار می‌کنم اما فعالیت حرفه‌ای بنده 4 سال است.

وی گفت: بنده آهنگ‌هایی حماسی، عاشقانه مناسبتی و ... در سبک پاپ کار کردم که مجموع این آهنگ‌ها تا به امروز به 12 آهنگ رسیده است.

خواننده همدانی، گفت: در حال حاضر 6 اثر بنده دارای مجوز هستند که از شبکه‌های رادیو و تلویزیون کشور پخش شده‌اند.

وی تصریح کرد: بنده افتخار دارم در کنار شاعرانی چون خانم‌ها صرافان، میرزایی و آقایان میرزایی و کریمی فعالیت داشته باشم و همچنین در حوزه آهنگ‌سازی نیز از محضر علیرضا افکاری، مسعود علیزاده و احسان جوادی از بهترین‌های کشور بهره‌مند شوم.

میثم قربانی

قربانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کاری که در دست ضبط دارم با آهنگ‌سازی آقای علی بحرینی آهنگ‌ساز توانمند خواننده محبوب گرشا رضایی و ناصر پور کرم است که دارای سبکی عاشقانه است که شاعر این کار نیز آقای جوادی هستند.

وی با بیان اینکه متأسفانه هنر و هنرمندان در همدان حمایت نمی‌شوند، گفت: تنها خواسته بنده به عنوان یک هنرمند جوان از مسئولین حمایت معنوی از آثار است چراکه ما علی‌رغم هزینه‌های فراوان و تحمل سختی راه اثری منتشر می‌کنیم اما حمایتی نمی‌شود.

وی گفت: امروز به سبب افزایش قیمت‌ها و همچنین نبود استودیو حرفه‌ای در استان برای ضبط کارها مجبور به خروج از استان هستیم که همین مهم موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود لذا در مرحله نخست از اسپانسرهای محترم که توانایی دارند درخواست دارم هنرمندان را تنها نگذارند

قربانی با بیان اینکه متأسفانه امروز هنر در کشور ما به سبب اجرا نشدن صحیح قانون کپی‌رایت رایگان است، گفت: در صورت جذب اسپانسر و حمایت ایشان امسال توانایی انتشار 4 کار جدید را داریم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ساخت یک تک آهنگ حدود 20 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: جا دارد در پایان از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خصوصاً آقای امین لطفی در خصوص حمایت‌های مادی و معنوی ایشان در خصوص انتشار اثر ایران من تشکر کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز