دبیر ستاد انتخابات استان همدان خبر داد:

برگزاری انتخابات تمام‌ الکترونیک شورای اسلامی در شهر همدان

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۱۱۹۱
برگزاری انتخابات تمام‌ الکترونیک شورای اسلامی در شهر همدان
دبیر ستاد انتخابات استان همدان از برگزاری انتخابات تمام‌ الکترونیک شورای اسلامی در شهر همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بنا از همدان؛ ابوالقاسم الماسی از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر همدان به صورت تمام الکترونیک خبر داد و اظهار کرد: برگزاری انتخابات شورای شهر در ۱۵ مرکز استان الکترونیکی است که یکی از آنها همدان است.

وی با بیان اینکه اخذ رای از طریق دستگاه انجام می‌شود ادامه داد: در اخذ رای الکترونیکی که قرار است تنها برای انتخابات شورا استفاده شود، ابتدا کد فرد شماره‌گیری می‌شود و پس از ظاهر شدن نام و تصویر فرد تاییدیه از سوی فرد صورت می‌گیرد و بدین طریق لیست فرد تکمیل می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه انتخابات الکترونیکی یک دوره در برخی شهرها اجرا شده است بیان کرد: آموزش آرای الکترونیکی به کاربرها انجام می‌شود اما از طریق صدا و سیما نیز آموزش به مردم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های آن برای ۱۵ مرکز استان تهیه شده است خاطرنشان کرد: وزارت کشور بر اساس میزان دستگاه‌هایی که برای هر استان موجود است، بدین طریق اجرا می‌کند.

الماسی با تاکید بر اینکه سرعت و دقت رای‌گیری الکترونیکی بالاست افزود: در انتخابات الکترونیکی تخلف کمتر بوده و شمارش نیز سریع‌تر انجام می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه تایید صلاحیت داوطلبان شورا امروز به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود تصریح کرد: فرمانداری‌ها نیز اسامی را به داوطلبان ابلاغ می‌کنند تا در صورت رد صلاحیت بتوانند اعتراض کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز