مدیرعامل ستاد دیه استان همدان خبر داد:

آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد همدان همزمان با ماه رمضان

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۷:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۱۲۱۱
آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد همدان همزمان با ماه رمضان
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد همدان همزمان با ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، یدالله روحانی منش با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا ماه رمضان سال گذشته و امسال امکان برگزاری جشن گلریزان نبود با این وجود جشن ها به صورت غیرحضوری برگزار و از ظرفیت رسانه ها و شبکه استانی برای جذب کمک های مردمی استفاده شد.

وی اضافه کرد: هم اینک ۲۳۸ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های این استان حضور دارند که شامل ۲۳۰ مرد و هشت زن می شود همچنین ۲۰۲ تن از این افراد زندانیان مالی، یک نفر به علت ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از سوانح رانندگی، یک نفر به علت حادثه کارگاهی و ۲ نفر دیگر به خاطر قتل غیرعمد زندانی هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار داشت: یکماهه نخست امسال ۱۱ نفر شامل ۱۰ مرد و یک زن با بدهی یک میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومانی از زندان های این استان آزاد شدند که شامل ۶ زندانی دارای محکومیت مالی، سه زندانی مهریه و ۲ زندانی نفقه می شود.

روحانی منش خاطرنشان کرد: سال گذشته با حمایت و کمک خیران نیک اندیش ۳۰۴ زندانی جرائم غیرعمد این استان، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که شامل ۲۱۵ زندانی دارای محکومیت مالی، ۵۹ زندانی مهریه، ۲۰ زندانی ناتوان در پرداخت نفقه و ۱۰ زندانی دیه ناشی از حوادث است.

وی گفت: به استناد ماده ۱۷۲ قانون مالیات مستقیم ۱۰۰ درصد وجوه اهدایی خیران به ستاد دیه به عنوان هزینه های مورد تایید اداره امور مالیاتی منظور شده و از درآمد مشمول مالیات مودی کسر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز