اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۶:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۱۴۶۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از ابتلای 600 مورد جدید طی شبانه روز گذشته در استان همدان به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: با فوت ۲۰ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۸۸۴ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت:  ۶۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند که با احتساب این آمار هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۴ هزار و ۵۹۶ مورد و بیماران سرپایی مثبت به ۳۶ هزار و ۲۱۰ بیمار افزایش یافته است.

info corona news1400020703

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۰۰ مورد بود که از این تعداد ۲۵۰ مورد در بخش عادی و ۳۱ نفر در بخش ICU بستری شدند و حال ۶۰ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: در شهرستان اسدآباد ۵۸۹ نفر، بهار ۸۰۴ نفر، تویسرکان ۹۰۳ نفر، رزن ۶۳۸ نفر، درگزین ۲۳۹ نفر، فامنین ۲۷۵ نفر، کبودراهنگ ۸۹۹ نفر، ملایر ۲۶۳۶ نفر، نهاوند ۱۹۲۷ نفر، همدان ۵۳۲۱ نفر و خارج از استان ۳۶۵ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند. هم اکنون استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز