فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند:

کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در نهاوند/طرح پاکسازی نقاط آلوده در نهاوند اجرا شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۷۱۴۷۱
کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در نهاوند/طرح پاکسازی نقاط آلوده در نهاوند اجرا شد
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان نهاوند از کشف 8 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: پلیس آگاهی شهرستان با تدوین طرح جامع پیشگیری و مقابله با سرقت ها و همچنین تعیین شاخصه های مختلف سرقت از جمله سرقت موتورسیکلت، اجرای این طرح را در دستور کار دارد.

وی در ادامه افزود: تیم ویژه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با سرکشی و نظارت مستمر بر توقفگاه ها، تعمیرگاه ها و پارکینگ های موتورسیکلت ها و استفاده از ابزار و تجهیزات نرم افزاری، دیگر اقدامات قانونی لازم در این راستا را با رصد اطلاعاتی مطلوب انجام می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند تصریح کرد: در این راستا پلیس آگاهی شهرستان طی 48 ساعت گذشته موفق به شناسایی و کشف 8 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در سطح شهرستان شدند.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت: اقدامات لازم جهت سیر مراحل قانونی و قضائی و همچنین تحویل موتورسیکلت ها به مالکان درحال انجام است.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط ماموران انتظامی بخش گیان، گفت: در این طرح 2نفر سارق ،1نفر مجلوب دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود:کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی وکشف 2 فقره سرقت محتویات داخل خودرو از دیگر نتایج طرح انجام شده بود.

این مقام انتظامی در پایان گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز