با حضور استاندار همدان؛

«سودابه کرمی» از بخش خزل شهرستان نهاوند به عنوان « معلم سرآمد» تجلیل شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۳۷۶۰
«سودابه کرمی» از بخش خزل شهرستان نهاوند  به عنوان « معلم سرآمد» تجلیل شد
«سودابه کرمی» از بخش خزل شهرستان نهاوند در سی و هفتمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و شهید استاد مرتضی مطهری به عنوان « معلم سرآمد» استانی تجلیل و قدرانی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شاهرخی استاندار همدان در‌آئین بزرگداشت مقام معلم که به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور به‌ صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از معلمان سرآمد استان تجلیل کرد.

این مراسم با حضور شاهرخی استاندار همدان، مصطفی آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استانداری، عباس‌زاده مدیرکل حراست استانداری، پورداوود مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از معلمان و فرهنگیان برگزیده استان برگزار شد.

استاندار همدان در آئین بزرگداشت مقام معلم در استان گفت: روز معلم تجلیل از همه خوبی‌ها، صفات نیکو و برجسته‌ای است که همه معلمان دارند.

موفقیت‌‌های بی‌شمار علمی در کشور را مدیون معلمان و جامعه فرهنگی هستیم که توانسته‌اند این جوانان و دانشمندان را پرورش دهند.

photo_2021-05-01_21-13-12

در شرایط کرونایی معلمان بسیاری به‌صورت خودجوش و پیش از سازماندهی برنامه‌های فضای مجازی، آموزش و پرورش دانش آموزان را ادامه دادند. تلاش‌ معلمان استان در شرایط کرونایی در عرصه سلامت قابل تقدیر و تشکر است.

محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز ضمن گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم اظهار کرد: کرامت معلم به عنوان مرجع علمی و اخلاقی در جامعه از اولویت‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی و زیست بوم جدید شاهد همت و تلاش معلمان فرهیخته در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به صورت مجازی و غیر حضوری هستیم گفت: در این مدت فعالان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان به عنوان جهادگران آموزشی، جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشته‌اند.

در پایان این مراسم از سرکار خانم «سودابه کرمی» از بخش خزل شهرستان نهاوند در سی و هفتمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و شهید استاد مرتضی مطهری به عنوان « معلم سرآمد» استانی تجلیل و قدرانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز