به مناسبت روز جهانی قدس؛

پرچم «القدس لنا» بر فراز شهر همدان به اهتزاز درآمد

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۷۵۴۵۵
پرچم «القدس لنا» بر فراز شهر همدان به اهتزاز درآمد
به مناسبت روز جهانی قدس پرچم «القدس لنا» بر فراز شهر همدان به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، آیین اهتزاز پرچم حمایت از آزادی قدس شریف در میدان پژوهش شهر همدان برگزار گردید.

این پرچم با ابعاد ۱۵۰ متر مربع، یادآور انزجار تمامی شهروندان همدانی از سیاستهای رژیم صهیونیستی است که توسط شهرداری همدان و به همت شهرداری منطقه یک و با جمله " القدس لنا" بر فراز شهر همدان به اهتزاز در آمده است.

دهبانی صابر مدیر منطقه یک با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم شهرداری ها تعظیم شعائر دینی، مذهبی، انقلابی و اسلامی است عنوان کرد شهرداری منطقه یک در تمامی مراسمات مذهبی طی سالیان اخیر سعی کرده است تا با فضا سازی مناسب و برگزاری مناسب این رویدادها جلوه ای ویژه به آنها ببخشد.

مدیر منطقه یک با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که ابتکار امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری شد اظهار کرد تمامی مسلمین جهان این روز را به عنوان روزی علیه رژیم منحوس و سیاستهایی که جهان خواران علیه مظلومین اتخاذ کرده اند به پا می خیزند که متاسفانه در سال جاری با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی راهپیمایی ها صورت نپذیرفت و نیاز بود تا با فضاسازی گسترده تری این به جهانیان منعکس گردد.

وی گفت با توجه به دید مناسبی که در اکثر نقاط شهر به پرچم میدان پژوهش وجود دارد سعی شده است تا در تمامی مناسبتهای مذهبی و فرهنگی از این پتانسیل استفاده شود و در حال حاظر با توجه به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس نیز پرچمی با جمله "القدس لنا" نیز در این مکان نصب گردید امیدواریم تا همگام با تمامی مسلمین جهان شاهد محو شدن کامل اسراییل از روی نقشه جغرافیایی باشیم.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه قدس و فلسطین یکی از مهم ترین مسائلی است که جهان اسلام با آن روبرو است عنوان کرد روز قدس یکی از بهترین فرصتها برای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی در ادامه اظهار کرد امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و با در نظر گرفتن سلامت مردم و پرهیز از عادی انگاری ویروس کرونا همچون سال گذشته راهپیمایی نخواهیم داشت اما  ازظرفیت فضای مجازی، فضاسازی تبلیغی و فرهنگی شهری برای ترویج و بزرگداشت این روز استفاده خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه از به اهتزاز درآمدن پرچم " القدس لنا" بر فراز شهر همدان استقبال کرد و از اقداماتی که شهرداری منطقه یک طی یکسال گذشته در ترویج شعائر دینی و فضاسازی شهری داشته است تقدیر و تشکر کرد.

حجم ویدیو: ۷.۵۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۴ دانلود ویدیو
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز