اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۵۵۸۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: که با فوت ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و سه نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با بیان اینکه با فوت ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و سه نفر رسیده است، افزود: ۴۱۸ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۳۹ هزار و ۳۹۴ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۵ هزار و ۹۴۶ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵۳ مورد بود که ۱۷۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۱ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

info corona news 14000217

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۶۹۱ ، بهار ۸۷۹، تویسرکان ۹۵۱، رزن ۶۸۹، درگزین ۲۵۷، فامنین ۲۹۴ و کبودراهنگ ۹۴۹ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۶۳ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۸۸ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۹۰۱ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

طاهری اظهار داشت: هم اینک شهرستان های بهار و اسدآباد در وضعیت قرمز و سایر شهرستان های این استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

نظر شما