فرماندار نهاوند خبر داد:

آغاز اجرای طرح تشدید محدودیت های کرونایی از سه شنبه در نهاوند

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۴:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۵۷۹۳
آغاز اجرای طرح تشدید محدودیت های کرونایی از سه شنبه در نهاوند
فرماندار نهاوند از آغاز اجرای طرح تشدید محدودیت های کرونایی از سه شنبه در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهاوند ضمن گرامی‌داشت روز قدس و تبریک ایام پیش‌رو، گفت: از تمامی ارگان‌های دولتی، سپاه، نیروی انتظامی و ادارات جهت همکاری و همراهی ستاد مقابله باکرونا سپاسگزاریم.

وی اظهار کرد: اعمال و تشدید محدودیت‌ها از روز سه‌شنبه در نهاوند جهت کنترل شیوع ویروس و عدم برگزاری تجمع‌ها

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه مبادی ورودی و خروجی در کنترل راهور، هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به جز پلاک‌های غیربومی با بیمه نهاوند اعمال قانون و جریمه خواهند شد، گفت: پیک چهارم را با لطف خدا و همت همکاران و مردم پشت سر گذاشتیم لذا باید برای جلوگیری از وقوع پیک های بعدی از رعایت شیوه نامه ها فاصله نگیریم.

وی با بیان اینکه بازرسی و سرکشی کامل از ادارات جهت اجرای پروتکل‌های بهداشتی تداوم داشته باشد، گفت: تشکیل کمیته‌های بازرسی، نظارت و ساماندهی بازار، اصناف، ادارات و عدم برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی در دستور کار باشد.

ناصری با تاکید بر اینکه شهرداری با نظارت و جدیت بیشتری ساماندهی خیابان قیصریه را مدیریت نماید، گفت: اگر جدیت در نظارت نباشد، با توجه به ناپرهیزی برخی از مردم در برگزاری مراسم‌های و تجمع‌ها، اولین شهرستان جهت ورود به پیک بعدی خواهیم بود.

وی در پایان از همراهی اصحاب رسانه شهرستان، جهت همراهی با ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند تقدیر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز