اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۶۰۵۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: با فوت ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به اینکه با فوت ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۰ نفر رسیده است، افزود: ۳۷۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۳۹ هزار و ۶۶۷ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۶ هزار و ۴۴ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴۷ مورد بود که ۱۶۱ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۲۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۱ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

info corona news 140002018

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۶۹۷ ، بهار ۸۸۵، تویسرکان ۹۵۲، رزن ۶۹۴ ، درگزین ۲۵۹، فامنین ۲۹۶ و کبودراهنگ ۹۵۱ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۸۸۲ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۰۶ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۹۳۸ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

طاهری اظهار داشت: درحال حاضر ۲ شهرستان «بهار و اسدآباد» در وضعیت قرمز و دیگر شهرستان های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

نظر شما