سخنگوی ستاد کرونا استان همدان:

ورود خودروهای غیربومی به استان همدان ممنوع شد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۷۰۷۵
ورود خودروهای غیربومی به استان همدان ممنوع شد
سخنگوی ستاد کرونا استان همدان، گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر از ساعت ۱۲ فردا سه شنبه تا ظهر روز شنبه هفته آینده ورود خودروهای غیر بومی به این استان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار برنا از  همدان، مهرداد نادری فر روز دوشنبه در نشست کمیته اجتماعی امنیتی ستاد کرونا استان همدان اظهار داشت: از فردا به مدت پنج روز ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی به استان همدان اجرایی شده و در اجرای این طرح نیروی مقاومت بسیج و عوامل انتظامی، ماموران پلیس راهور را پشتیبانی می کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه ملزومات اجرای این طرح تامین می شود اضافه کرد: این ممنوعیت شامل همه رنگ بندی های کرونایی شده و از مناطق دارای وضعیت زرد هم نمی توان وارد استان همدان شد.

وی اظهار داشت: به جز آزمون کارشناسی ارشد سایر آزمون‌ها از جمله کنکور سراسری، آتش نشانی، استخدامی خانواده شهدا، کانون وکلا طبق دستورالعمل و چارت زمانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در زمان مقرر برگزار همچنین آزمون نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری برگزار می شود.

سخنگوی ستاد کرونا استان همدان اظهار داشت: آموزش و پرورش و مراکز علمی باید ۷۲ ساعت پیش از برگزاری آزمون، محل برگزاری امتحان را به علوم پزشکی اطلاع رسانی کرده تا نسبت به بازدید از محل و ارائه تدابیر لازم برای اجرای پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اقدام شود.

نادری فر درباره نماز عید فطر نیز گفت: نماز عید سعید فطر در سراسر استان و در فضای باز برگزار شده و همه مساجد برای برگزاری نماز در این روز باز هستند تا پراکنش جمعیت بیشتر شود.

وی اضافه کرد: برگزاری اردوهای تیم ملی، لیگ تیم ملی و دیگر موارد مرتبط به تیم ملی در راستای حمایت از قهرمانان ورزشی، با هماهنگی ستاد کرونا منعی ندارد اما باشگاه های ورزشی تعطیل بوده و باید از فعالیت زیر زمینی آنها جلوگیری کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز