فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبرداد:

دستگیری ۲سارق منزل در نهاوند

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۷۱۵۳
دستگیری ۲سارق منزل در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری 2 سارق منزل توسط ماموران انتظامی بخش گیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبربیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل درسطح شهر گیان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی شهر گیان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی 2 سارق را که از اراذل و اوباش وافراد سابقه دار بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در ادامه افزود: دربازرسی صورت گرفته از منزل متهمان، اموال مسروقه شامل یک قبضه تفنگ بادی، یک عدد قلیان، یک دستگاه پخش خودرو و 2 قطعه تابلو فرش دستباف کشف که به همراه متهمان به یگان انتظامی منتقل وپرونده قضائی دراین خصوص تشکیل شد.

این مقام انتظامی درپایان با اشاره به اهمیت مشارکت های عمومی در امر پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: تا نسبت به رعایت نکات ایمنی همچون نصب دوربین های مداربسته، استفاده از قفل و درب های محکم و مطمئن، عدم نگهداری پول نقد، طلا وجواهر در منزل و... نسبت به ارتقاء ضریب امنیت منازل و دیگر اماکن خصوصی اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس110به پلیس گزارش دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز