اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۸۶۴۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: با فوت پنج بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۷۰ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، اظهار کرد: با فوت پنج بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۷۰ نفر رسید.

وی افزود: ۲۶۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۴۰ هزار و ۶۶۰ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۶ هزار و ۴۷۵ نفر رسید.

وی گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۳ مورد بود که ۱۳۰ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

info corona news 140002230312

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۵۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۲۳، بهار ۹۰۹، تویسرکان ۹۶۵، رزن ۷۱۶، درگزین ۲۶۶، فامنین ۲۹۹ و کبودراهنگ ۹۶۸ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۹۵۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۴۸ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۱۴۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز