اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۶:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۹۱۱۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت چهار بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۸۰ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، اظهار کرد: با فوت چهار بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۸۰ نفر رسید.

وی گفت: ۱۷۴ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۴۰ هزار و ۹۳۱ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۶ هزار و ۶۳۹ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، تصریح کرد:  درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۳۴، بهار ۹۱۳، تویسرکان ۹۶۸، رزن ۷۲۲، درگزین ۲۶۸، فامنین ۲۹۹ و کبودراهنگ ۹۷۵ نفر است.

info corona news 140002025

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۹۸۸ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۷۰ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۲۱۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

درحال حاضر، تمامی شهرستان های استان همدان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز