مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

بیش از ۳۶ هزار دانش آموز همدانی حضوری امتحان می‌دهند

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۹۵۹۸
بیش از ۳۶ هزار دانش آموز همدانی حضوری امتحان می‌دهند
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال از مجموع دانش‌آموزان استان، ۳۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم به صورت حضوری در امتحانات نهایی خرداد شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد پورداود در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در امتحانات نهایی پایه دوازدهم نزدیک به ۱۴ هزار دانش آموز و در پایه تحصیلی نهم نیز ۲۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز برای حضور در امتحانات آماده می شوند.

وی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط ویژه و مصوبه ستاد ملی کرونا، امکان برگزاری حضوری امتحانات برای همه دانش آموزان فراهم نیست و فقط دانش آموزان پایه های تحصیلی نهم و دوازدهم به صورت حضوری در امتحانات نهایی خرداد شرکت می‌کنند.

پورداود عنوان کرد: ۱۳۰ حوزه امتحانی، به منظور برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم،در سطح استان همدان آماده شده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات پایه های نهم و دوازدهم در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: با توجه به صدور مجوز برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم و پایه نهم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش شده با بسیج همه امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، امتحانات را برگزار کنیم.

پورداود تاکید کرد: در حوزه های امتحانی علاوه بر رعایت فاصله ۲ متری صندلی ها، به صورت مستمر و روزانه ضد عفونی و گندزدایی انجام خواهد شد و مقدمات لازم برای تهویه مناسب فضاها پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: برای دانش آموزان دارای بیماری های خاص و دارای علائم مشکوک به کرونا، در حوزه ها اتاق ایزوله ویژه در نظر گرفته شده است.

پورداود خاطرنشان کرد: امتحانات سایر پایه های تحصیلی به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز