نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

پیگیر حل مشکل شرکت کیوان همدان هستیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۰۸:۰۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۸۰۴۶۵
پیگیر حل مشکل شرکت کیوان همدان هستیم
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: پیگیر حل مشکل شرکت کیوان همدان هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان، فامنین و نماینده معین کبودر آهنگ و بهار در مجلس یازدهم گفت: در این دو هفته پیگیری بحث انتخابات شوراها در دستور کار قرار گرفت و از آنجایی که بنده رئیس هیئت نظارت بر استان همدان هستم مدت سه روز به شکایات کاندیداها رسیدگی شد.

وی بررسی مشکلات کارگاه تولیدی استان همدان را یکی از اقدامات دیگر خود در راستای وظایف نظارتی خود بر شمرد و ادامه داد:کارخانه ای با ظرفیت اشتغال زایی150 نفر به دلیل مشکلات بانکی رو به تعطیل شدن است و برخی دیگر از پروژه هایی که مانند شرکت کیوان با اشتغال زایی 700 نفر بخاطر اشکال در واگذاری تعداد شاغلین به 50 نفر تقلیل یافته بود که روزگذشته آیت الله رئیسی دستورات لازم را برای حل این مساله صادر کرد.

فلاحی تصریح کرد: بررسی مشکلات مردم از طریق ملاقات عمومی به منظور پیگیری و جریان سازی نیروهای انقلاب است که در آستانه انتخابات به منظور انسجام کار تشکیلاتی جلسه با نیرو های انقلابی هفته ای دو روز برگزار می شود.

وی افزود: پیگیری مشکلات بانکی کارخانه چوب بستنی سازی یکن آباد یکی دیگر از اقداماتی بوده که معاون اقتصادی استانداری همدان قول مساعد برای حل مشکل این واحد تولیدی داد.

گفتنی است در بازدید هفته گذشته آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضایئه از این واحد تولیدی کیوان دستوراتی صادر و در خصوص آغاز به کار این واحد ضرب العجل تعیین کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز