نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

تامین اعتبار ۱.۵ میلیاردی برای احداث تونل در گردنه اسدآباد

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۰۸:۴۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۰۴۶۶
تامین اعتبار ۱.۵ میلیاردی برای احداث تونل در گردنه اسدآباد
نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار 1.5 میلیاردی برای احداث تونل در گردنه اسدآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسد آباد در مجلس یازدهم گفت: بازدید های میدانی در شهرستان به دو بخش تقسیم شده که یکی از این موارد حضور در روستاهای منطقه برای بررسی مشکلات تامین آب آشامیدنی و کشاورزی آن ها بود.

وی ادامه داد: از دیگر مباحث پیگیری برای بهسازی بهبود رفت آمد ها در معابر اسد آباد بود همچنین با دعوت از رئیس سازمان برنامه بودجه همدان و مدیرانی استانی، جلسه ای تحت عنوان برنامه ریزی شهر و استان تشکیل و مشکلات موجود بررسی شد.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس یازدهم بیان کرد: بررسی موانع و مشکلات کارگاه های فعال و نیمه فعال در شهرک ها صنعت شهرستان و پیگیری برای تامین اعتبارات لازم در بحث راه های بین مزارع، لایروبی قنوات، اصلاح کانال های آب رسانی و مشکل نهاده های شهرستان از اقدامات دیگر در راستای نظارت میدانی می توان بر شمرد.

وی ابراز کرد: با حضور مسئولین راه و شهرسازی استان مشکلات تملک دانشگاه آزاد سید جمال الدین اسد آباد مورد بررسی قرار گرفت و برنامه ریزی برای توزیع عادلانه اعتبارات 1400 انجام شد.

سرمدی واله تصریح کرد: مطالعه و بهره برداری از تونل گردنه اسدآباد توسط وزارت راه شهر سازی با محوریت سازمان برنامه بودجه استان همدان که یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به این پروژه اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: واگذاری اختیارات تصفیه خانه اسد آباد به مسئولان شهرستان برای هدایت پسماند های شهری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی ادامه داد: پیرو درخواست های مکرّر اهالی روستاهای سعد وقاص، چولک اصلی، چولک قپانوری، زرّامین علیا، محمدیه سفلی، محمدیه علیا، راوند علیا، راوند سفلی جهت حلّ مشکل آب شرب و با توجّه به نیاز روستاهای یاد شده به تعویض و بهسازی شبکه آب و مخزن آب شرب، پیرو جلسات قبلی با یکی ازخیّرین، طی جلسه‌ای قرارداد تأمین اعتبار و اجرای عملیات عمرانی مرتبط به امضا رسید و قرارگاه خاتم الانبیا مجری این طرح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز