روابط عمومی ورزش و جوانان استان همدان برتر کشور شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۰۷:۵۷:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۲۵۲۵
روابط عمومی ورزش و جوانان استان همدان برتر کشور شد
روابط عمومی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان برای سیزدهمین سال متوالی در جمع برترین دستگاه‌های ورزش کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان برترین‌های این حوزه را معرفی کرد و استان همدان در جمع برترین‌ها قرار گرفته است.

براساس اعلام وزارت ورزش و جوانان، پس از کارشناسی‌های انجام شده استان‌های البرز، اردبیل، کرمان، مازندران، یزد، اصفهان، کردستان، همدان، گیلان و سمنان در حوزه روابط عمومی حائز "رتبه برتر " شدند.

همچنین استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، تهران، قزوین، آذربایجان شرقی، گلستان، خراسان رضوی، همدان، آذربایجان غربی، کردستان، یزد و کهگیلویه بویر احمد، البرز و اردبیل استان‌هایی هستند که در حوزه خبر، اطلاع رسانی و فضای مجازی توانستند "عنوان برتر" را کسب کردند.

در ادامه بررسی‌های کارشناسی روابط عمومی‌های استان‌های بوشهر، خوزستان، قم، خراسان شمالی، هرمزگان، ایلام، فارس، کرمانشاه، زنجان، مرکزی و لرستان به دلیل اهتمام در پیشبرد اهداف دو حوزه ورزش وجوانان " شایسته تقدیر" تشخیص داده شدند.

سخنگوی دستگاه ورزش استان همدان در این باره گفت: ارزیابی عملکرد، تولید محتوای ملی، ارتباط با رسانه‌ها، فعالیت در فضای مجازی، ارتباطات درون و برون سازمانی، نظر سنجی، به روز رسانی اخبار و اطلاعات، سرعت، دقت، شفافیت در ارسال اخبار، بهره مندی از تکنولوژی‌های رسانه‌ای، استفاده از توان کارشناسی ادارات کل و همکاری با اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان از جمله معیارهای سنجش در این دوره بوده است.

حمدالله چاروسایی افزود: برای معرفی استانهای برتر، اداره ارتباطات و رسانه‌ی اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان، حدود ۴ ماه عملکرد روابط عمومی‌های ۳۱ استان را مورد بررسی قرار دادند تا نتایج فوق حاصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز