اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۱:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۲۸۵۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲ خرداد ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، گفت: با فوت هفت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۴۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: که با فوت هفت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۴۵ نفر رسید.

وی افزود: ۱۰۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۴۱ هزار و ۹۴۸ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۴۷ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۶۰ ، بهار ۹۳۴، تویسرکان ۹۸۲، رزن ۷۳۶، درگزین ۲۷۱، فامنین ۳۰۵ و کبودراهنگ ۹۹۱ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۵۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۰۸ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۴۱۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

طاهری، اظهار داشت: هم اینک از نظر رنگ بندی ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی و شهرستان فامنین نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز