مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

باید پاسدار ارزش های شهدا باشیم

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۲۹۲۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: باید پاسدار ارزش های شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جمع ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان همدان که با حضور مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و تنی چند از یادگاران دفاع مقدس برگزار شد ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین الی بیت‌المقدس، اظهار کرد: شهدای گران‌قدر با گذشتن از همه آمال و آرزوهای دنیوی خود راه درست را انتخاب کردند و با افتخار و تمام توان وارد عرصه جهاد شدند.

وی ادامه داد: ایثارگران ما چه عزیزانی که به درجه رفیع شهادت نائل آمدن و چه آنها که جانباز هستند یک الگوی رفتاری والا را از ائمه، امام خوبی‌ها و بعد از ایشان از مقام معظم رهبری برداشت کردند و به‌سوی تعالی قدم گذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: امروز ما نیز باید راه این عزیزان را ادامه دهیم با اخلاق و رفتار درست و حساب شده از ارزش‌ها و ارمان های ایشان پاسداری کنیم.

وی افزود: یکی از راهبردهای ما در اداره کل ورزش و جوانان استفاده از ظرفیت‌های فعال، توانمند و متخصص در امورات تا در آینده مدیون شهدا نباشیم.

سیفی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در حال حاضر یک ساختار در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ایجاد شده است، گفت: خانواده معظم شهدا ابروی نظام و انقلاب هستند و همواره باید بدانند فرصتی برای خطا کردن ندارند.

رزمندگان استان همدان در دفاع مقدس نقش بی بدیل داشتند

در ادامه نیز مجید صفدریان مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان همدان ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به اینکه در عملیات الی بیت‌المقدس بیش از ۱۰۰ رزمنده استان همدان حضور داشتند، گفت: رزمندگان استان همدان همواره در بسیاری از عملیات‌ها نقش ویژه خود را ایفا کردند و موجبات فخر استان همدان را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه امروز باید ارزش‌های ناب انقلاب و دفاع مقدس رابین نسل جوان جامعه رواج دهیم، گفت: آزادسازی خرمشهری آرمان و چراغ راهی مهم برای آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم کودک کش صهیونیستی است که امیدواریم این مهم هرچه سریع‌تر با مجاهدت سربازان جان‌برکف مقاومت محقق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز