مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

سازمان‌های مردم‌نهاد استان همدان به تحقیق و پژوهش‌محوری در امور توجه کنند

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۲۹۳۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد استان همدان به تحقیق و پژوهش‌محوری در امور توجه کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان که با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان برگزار شد، تأکید کرد: از بدو ورود به استان همدان نگاه و نگرش ما سپردن مسئولیت‌ها به جوانان بوده است چراکه جوانان ما توانایی فراوانی برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگ دارند و می‌توانند بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید امورات خود را با تعقل و مشورت با بهره گیری از نیروی جوانی دنبال کنند، گفت: در همین راستا با توجه به اعتقاد موجود معاون جوانان اداره کل را از بین پرسنل جوان توانمند همراه با برنامه انتخاب کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد استان باید به‌صورت چندوجهی فعال باشند، گفت: در بحث ترویج پژوهش و تحقیق برای انجام امورات اجرایی سعی بر آن شده از نظرات کارشناسان خصوصاً مشاورین جوان در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

وی تأکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید یک بعد پژوهشی داشته باشد تا بتواند به‌صورت چندوجهی به زوایای مختلف هر موضوع پرداخت.

سیفی با تأکید بر اینکه باید در بحث سبک زندگی جوانان دستگاه‌های مسئول بیش از پیش ورود کنند، گفت: هدف اصلی ما توسعه چندجانبه کشور و استان همدان در حوزه‌های مختلف است لذا باید برای این توسعه از ظرفیت نیروی انسانی جوان برای تربیت نسل آینده مدیریتی کشور استفاده بهینه کنیم.

وی با اشاره به دستور ویژه استاندار همدان در خصوص مسکن ملی جوانان، گفت: امیدواریم طرح مسکن ملی جوانان توسط اداره کل راه و شهرسازی عملیاتی‌تر شود چراکه این موضوع یک نشاط و امید بین ورزشکاران و جوانان ایجاد کرده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز