مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

توسعه متوازن ورزش و جوانان استان همدان در دستور کار است

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۳۱۹۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: توسعه متوازن ورزش و جوانان استان همدان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار تویسرکان با بیان اینکه توجه به حوزه جوانان یک ارزش والاست، اظهار کرد: راه‌اندازی و تجهیز خانه جوان شهرستان تویسرکان با هدف کادرسازی برای آینده نظام و انقلاب از میان جوانان نخبه و آینده‌دار در شهرستان تویسرکان با اختصاص اعتبار ویژه در دستور کار است.

وی با بیان اینکه ورزش و جوانان همچون دو بال برای تعالی فرد است، گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزش و جوانان با پیشرفت بالای ۴۰ درصد در دستور کار است و در این راستا نیز اقدامات خوبی با پیگیری‌های صورت‌گرفته انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: خوشبختانه طی پیگیری‌های انجام شده در سطح وزارت ورزش با مساعدت معاونین محترم وزیر اعتبارات خوبی در راستای توسعه متوازن ورزش و جوانان استان جذب شده است.

وی حمایت از هیئت‌های ورزشی دارای طرح و برنامه مدون توسط فرمانداری و اداره ورزش و جوانان تویسرکان را اولویت دانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان در حد توان باتوجه‌به برنامه‌های هیئت‌های ورزشی به‌صورت دوره‌ای اعتباری به آنها اختصاص می‌دهد تا بتوانند برنامه‌های جاری خود را دنبال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز