فرماندار تویسرکان:

خانه جوان تویسرکان راه‌اندازی می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۳۱۹۸
فرماندار تویسرکان، گفت: خانه جوان تویسرکان تجهیز و راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید رسول حسینی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تویسرکان با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان یکی از مدیران بومی، توانمند و شایسته استان است، گفت: متأسفانه سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان تویسرکان طی ادوار گذشته به دستی شکل نگرفته لذا می‌طلبد با کمک همه مراجع صدور مجوز رفع دغدغه جوانان در این حوزه در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج بایستی در راستای ترغیب جوانان به ازدواج آسان باتوجه‌به شرایط موجود اهتمام ویژه داشته باشند، گفت: در حوزه ورزش روستایی علی‌رغم وجود کرونا عملکرد بالایی داشته که قابل‌تقدیر است.

فرماندار تویسرکان، گفت: اعتباربخش نفت و گاز شهرستان تویسرکان در جهت کاهش آسیب اجتماعی به ورزش و جوانان اختصاص خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه تجهیز خانه جوان را جهت افزایش انگیزه سمن‌ها و جوانان انجام خواهیم داد، گفت: تدوین طرح‌های مطالعاتی، پژوهشی و آسیب‌شناسی در حوزه جوانان باید در دستور کار نخبگان شهرستان قرار بگیرد.

در ادامه نیز جمال لطیفی معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان، گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه های اوقات فراغت با تمرکز و بهره گیری از فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با هم افزایی همه دستگاه های عضو ستاد بایستی بدنبال حل و گذر از چالش کاهش ازدواج باشیم، گفت: خوشبختانه مجمع خیرین ازدواج تویسرکان در مرحله نهایی ثبت درخواست و اخذ مجوز است.

شایسته رئیس اداره ورزش و جوانان تویسکان نیز با اشاره به اینکه با بکارگیری طرح هر روستا یک سمن، پیش بینی می شود تا پایان تابستان سال جاری 14 سازمان مردم نهاد جدید در شهرستان تاسیس شود، گفت: در بحث پرداخت تسهیلات ازدواج با همراهی بانک های عامل یک هزار و 30 فقره تسهیلات ازدواج با ارزش ۵۵۹ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا شده است.

وی در پایان از وجود 5 پروژه دارای ردیف اعتبار ملی و 4 پروژه دارای ردیف اعتبار استانی در این شهرستان خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز