مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

جذب ۴۸ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی استان همدان

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۸۳۲۱۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از جذب 48 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تویسرکان که با حضور فرماندار این شهرستان و رؤسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد ضمن تبریک سالروز حماسه فتح خرمشهر، اظهار کرد: اگر بخواهیم رشادت‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در قالب کتاب مرقوم نماییم سال‌ها زمان نیاز است که این خود نشان از غنای فرهنگی، اجتماعی، ایثار و شهادت و مردانگی دفاع مقدس دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه باورها و تفکرات دینی شکل‌گرفته است، امام راحل به‌عنوان یک مدل توسعه‌یافته تغییر شناخته می‌شود، و باید باورداشت با اعتماد و اعتقاد به جوانان می‌توانیم به پیشرفت و تعالی برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه تویسرکان از دیرباز سهم بسزایی در قهرمان‌پروری و افتخارآفرینی داشته است، گفت: به دنبال ایجاد تعهد بدون پشتوانه و جدید نیستیم اما با تمام توان در جهت تکمیل تعهدات ادوار قبلی اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: بایستی نسل جوانان را با آموزه‌های کارآفرینی، خلاقیت و انگیزه تربیت کنیم تا به توسعه پایدار دست پیدا کنیم

سیفی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته بیش از ۴۸ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا نشاط و سلامت جامعه جذب کرده‌ایم.

وی در پایان افزود: در معرفی حوزه جوانان به جامعه، آنچه مورد انتظار است محقق نشده است، بایستی در هر روستا ده‌ها سمن ایجاد شود تا جوانان ساختارمند و پرورش‌یافته در توسعه کشور نقش‌آفرینی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز