مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

حریم مجموعه ورزشی شهید مفتح همدان مشخص می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۸۴۵۵۸
حریم مجموعه ورزشی شهید مفتح همدان مشخص می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: حریم مجموعه شهید مفتح همدان مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نخستین جلسه بررسی مشکلات مجموعه مفتح با حضور معاونین و مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.

حمید سیفی در این جلسه با تأکید بر اینکه ساماندهی مجموعه ورزشی شهید مفتح یکی از اولویت‌های مهم دستگاه ورزش و جوانان استان همدان است، گفت: خوشبختانه اخیراً با همراهی وزارت ورزش و جوانان، استاندار محترم، معاونت برنامه‌وبودجه استانداری و همچنین مجمع نمایندگان اقدامات و اعتبارات خوبی در راستای توسعه مجموعه 15 هزارنفری شهید مفتح اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به احداث مجموعه پاراالمپیک غرب کشور ویژه جانبازان و معلولین اشاره کرد که لازمه تحقق این مهم ارتباط و تعامل بین دستگاهی و رفع برخی موارد محلی است که باید با همراهی اداره کل راه و شهرسازی رفع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در روند رسیدگی به مشکلات این مجموعه و سامان دادن به آنها مجمع نمایندگان استان خصوصاً نماینده مردم شریف تویسرکان هستند که باید از نگاه مثبت ایشان نیز بهره‌مند شویم تا بتوانیم به جامعه خدمات شایان داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم، حفظ و حراست از اموال بیت‌المال و اراضی ملی وظیفه همگانی است که باید همواره موردتوجه باشد، گفت: نگاه‌ها و اهداف بزرگ می‌تواند نتایج و برکات بزرگ را به همراه داشته باشد لذا باید تلاش کنیم با وحدت و همدلی در راستای رفع مشکلات و موانع توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان قدم برداریم.

سیفی با بیان اینکه هنر استفاده از منابع باید با حفظ شفافیت دنبال شود، گفت: امروز برای تعالی ورزش و جوانان استان باید همه عناصر تشکیل دهند اداره کل با هدف مشخص تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز