رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه خبر داد:

بهره‌مندی ۱۰ هزار مربی و داور از آموزش‌های فدراسیون سه‌گانه

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۴۷۲۶
رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه از بهره‌مندی 10 هزار مربی و داور از آموزش‌های فدراسیون سه‌گانه طی دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی گودرزی در دیدار با حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: لازمه موفقیت در ورزش فعالیت اصولی است به‌نحوی‌که اگر دارای برنامه مدون باشیم می‌توانیم بسیاری از مسائل و مشکلات را رفع کنیم و بلعکس آن نیز را می‌توان با بی‌برنامه بودن رقم زد.

وی با اشاره به کسب تجربیات در دوران نائب رئیسی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه طی سالیان گذشته، اظهار کرد: آنچه در سال‌های گذشته از ضعف‌ها و قوت‌ها برداشت شد امروز به‌عنوان چراغ راه فدراسیون و هیئت‌های ورزشی استانی تعریف شده تا بتوانیم با ساختاری مشخص نسبت تعالی ورزش تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در ادامه با تأکید بر اینکه ایده مقدم بر اعتبارات است، گفت: یک رئیس هیئت خوب در بدترین شرایط اقتصادی نیز می‌تواند اقداماتی انجام دهد که موجب جلوگیری از مواردی همچون اتلاف سرمایه و غیره شود.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته 13 جلسه هیئت‌رئیسه ورزش‌های سه‌گانه با حضور افراد شاخصی همچون معاون جوانان وزارت ورزش و دوستان دیگر برگزار شده است، گفت: در زمینه اسپانسرینگ و حامیان مالی نیز با شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی متعددی دیدار و گفتگو صورت‌گرفته که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی را در سال گذشته شاهد بودیم.

گودرزی ارائه آموزش‌های مربیگری، داوری، آمادگی جسمانی و غیره را محصول قابل‌عرضه ورزش عنوان کرد و گفت: طی 2 سال گذشته 10 هزار نفر از دوره‌های مربیگری فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه بهره‌مند شدن که این مهم علاوه بر ارتقاء سطح علمی و مهارتی مربیان و داوران موجب ایجاد اشتغال برای مربیان نیز شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید مدل مدیریتی ما به سمت تخصص‌گرایی حرکت کند چراکه می‌تواند موجب استعدادیابی حداکثری در بین جوانان و نوجوانان باشد، گفت: امیدواریم در آینده نه‌چندان دور شاهد توسعه بیش‌ازپیش ورزش همدان خصوصاً هیئت ورزش‌های سه‌گانه باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در پایان با اشاره به ایجاد سایت معرفی کمپ‌های سطح ارتفاع استان همدان ضمن تقدیر از دکتر سیفی جهت اجرای این مهم در همدان باتوجه‌به سطح ارتفاع استان نسبت به سایر نقاط کشور، گفت: فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه آمادگی حضور یک تیم به‌صورت پایلوت در روز رونمایی از این سایت در استان همدان را دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های ارتباطی دیگری نیز در نقاط مختلف دنیا، در این زمینه وجود دارد، گفت: آمادگی لازم جهت توسعه روابط و همکاری‌های هرچه بیشتر با اداره کل ورزش و جوانان استان همدان را داریم.

نظر شما