رئیس اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان:

۱۵۶ مددجوی بهزیستی در تویسرکان صاحب شغل شدند

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۲:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۴۷۳۴
۱۵۶ مددجوی بهزیستی در تویسرکان صاحب شغل شدند
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان از پرداخت 7 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 156 مددجو خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سعید موسیوند از پرداخت ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۵۶ مددجو در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: اداره بهزیستی شهرستان این تسهیلات با سود چهار درصد را به جامعه هدف خود شامل معلولین، زنان سرپرست خانوار و معتادان بهبودیافته پرداخت کرده است.

وی حداکثر تسهیلات بالا برای اشتغال‌زایی را ۵۰ میلیون تومان از محل تبصره ۱۶ اعلام کرد و با بیان اینکه این مبلغ را به منظور اشتغال مددجویان بهزیستی صد درصد پرداخت کردیم گفت: تسهیلات برای مشاغل مختلف چون دامداری، خیاطی، منبت‌کاری... صرف شده که این امر اشتغال پایدار را به دنبال دارد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه هنوز اعتبار امسال مشخص نشده یادآور شد: برای کارفرمایانی که برای مددجویان بهزیستی، شغل طبق قانون کار ایجاد کنند، تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای هر مددجو از محل تسهیلات سال گذشته پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به واریز کمک‌هزینه‌ معیشت با شیوع کرونا به حساب مددجویان، خواستار همیاری خیران برای کمک به مددجویان شد و ادامه داد: ۱۰۰ کیلوگرم گوشت گرم به ارزش ۱۳ میلیون تومان و ۱۰۰ سبد کالا به ارزش ۲۴ میلیون تومان به مددجویان بهزیستی خیران نیک‌اندیش اهدا و توزیع شد.

موسیوند از معرفی ۶۰ نفر مددجوی بهزیستی به بانک در قالب طرح مسکن محرومان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: ۲۰ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در طرح مسکن محرومان تایید و در حال ساخت و ساز است.

وی از پرداخت تسهیلات ۸۵ میلیون تومانی بلاعوض مسکن ویژه‌ مددجویان دومعلولیتی بهزیستی خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ مسکن دومعلولیتی به صورت سه‌جانبه بین بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان ایجاد می‌شود که حدود ۲۵ خانوار دومعلولیتی از این طرح بهره‌مند شدند.

نظر شما