اینفوگرافیک؛

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۸ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۵:۳۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۸۵۷۲۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۸ خرداد ۱۴۰۰
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان شناسایی شدند که با احتساب این تعداد، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۱۷ هزار و ۲۷۹ نفر و سرپایی مثبت نیز به ۴۲ هزار و ۶۰۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان شناسایی شدند که با احتساب این تعداد، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۱۷ هزار و ۲۷۹ نفر و سرپایی مثبت نیز به ۴۲ هزار و ۶۰۵ نفر رسید.

وی افزود: همچنین با فوت ۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۶۸ نفر رسیده است.

INFO AMAR CORONA HMD NEW14000308

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز اظهار داشت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۶۷، بهار ۹۴۴، تویسرکان ۹۸۶، رزن ۷۴۲، درگزین ۲۷۶، فامنین ۳۰۸ و کبودراهنگ ۹۹۹ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و  ۱۱۲ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۲۹  نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۵۱۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

گفتنی است؛ از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، فامنین و اسدآباد در وضعیت زرد و هشت شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز