فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۵۷۷۳
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی با اعلام این خبر افزود: پلیس نهاوند با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم وآسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقاء نظم اجتماعی همچنین ارتقاء آرامش خاطر شهروندان محترم و به منظور پیشگیری از جرایم وبرخورد قانونی با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی راطی 72 ساعت گذشته در سطح شهر ستان اجرا کرد.

 این مقام انتظامی در ادامه افزود:در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موضوع اشرافیت اطلاعاتی وکشف علمی جرم با تکیه بر توان وظرفیت های موجود در دستور کار پلیس نهاوند قرار گرفت.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن سطح کیفی طرح اجرا شده در خصوص نتایج تصریح کرد:از مهمترین نتایج وکشفیات این طرح می توان به دستگیری 16 نفر درحوزه مواد مخدر،3 نفر سارق،2نفر مجلوب و10نفر درحوزه سایر جرائم اشاره کرد.

ساکی در ادامه به کشف 700 گرم انواع مواد مخدر، ،کشف 3دستگاه موتورسیکلت سرقتی ،توقیف یک دستگاه خودرو سواری حامل 436عدد عطر وادکلن و549عدد انواع کرم وتوقیف 5 دستگاه خودرو وموتورسیکلت متخلف اشاره کرد.

وی گفت:اقدامات انجام شده دراین طرح منجر به کشف 5 فقره سرقت اماکن خصوصی،1فقره سرقت منزل ،1فقره سرقت اماکن دولتی و138گرم تریاک و69 گرم شیره شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه پرونده های قضایی واقدامات قانونی درخصوص متهمان انجام میباشد از شهروندان محترم درخواست کرد که هرگونه موارد مشکوک در حوزه های مختلف جرم را از طریق شماره تماس110 با پلیس در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز